پرسش‌های متداول

استعدادیابی کودکان شناخت درست و درک رفتارها و ویژگی‌های شخصیت یک کودک است. هرچقدر زودتر و بهتر از استعدادهای درونی فرزندتان مطلع شوید؛ می‌توانید به خوبی توانایی‌های او را تقویت کنید و ایجاد فرصت‌های مناسب او را آماد‌ه‌ی چالش‌های زندگی کنید.

از ۵ سال به بالا چون هر چه استعداد فرزندانمان را در سنین پایین‌تری کشف کنیم، باعث می‌شود آن ها بتوانند بیشتر و بهتر در مسیر استعدادشان حرکت کنند و احتمال رسیدن به موفقیتشان هم بیشتر خواهد شد.

انجام تست‌های روانشناسی از طریق سایت و غیرحضوری هم امکان پذیر است.

هزینه‌ها بستگی به پک انتخابی شما می‌باشد. برای انتخاب پک و هزینه‌های مربوط به آن می‌توانید از مشاوران مجموعه کمک بگیرید.

پس از انجام تمام تست‌ها و آزمون‌های استعدادیابی حداقل زمان اعلام نتایج و زمان مشاوره ۴۸ ساعت می‌باشد.

بچه‌ها می‌توانند بدون انجام مراحل استعدادیابی در کارگاه‌ها شرکت کنند اما داشتن نتایج تست‌ها و راهنمایی مشاوران مجموعه این امکان را به والدین می‌دهد تا نقشه‌ی جامعی از مسیر  پیش‌روی فرزندان خود داشته باشند.

رفتار کودکان، آیینه رفتار بزرگسالان است. آنها با مشاهده‌ی والدین و الگو برداری از آنها در موقعیت‌های مختلف پیش می‌روند. پیشنهاد ما به والدین برای رسیدن به یک الگوی رفتاری درست و جامع و مشترک در برخورد با بچه‌ها حضور در کارگاه‌های ویژه‌ی والدین است.

خیر، این همزمانی اتفاق نمی‌افتد. کارگاه والدین برای افزایش آگاهی آنها از نحوه‌ی برخورد درست با بچه‌ها در موقعیت‌ها و چالش‌های مختلف‌ و شیوه‌های آموزشی است.

قبل از شروع هر دوره از کارگاه‌های مهارتی کودک و نوجوان، والدین یک کارگاه آموزشی ۴ ساعته دارند.

کارگاه‌های مهارتی در مجموع شامل 13 مهارت است که 10 مهارت بر اساس تعریف سازمان بهداشت جهانی (WHO) از مهارت‌های زندگی که شامل خودآگاهی/ همدلی/ مدیریت هیجان/ مدیریت استرس/روابط بین فردی/ ارتباط موثر/حل مسئله/ تصمیم‌گیری/ تفکر نقادانه/ تفکر خلاق/ می باشد 3 مهارت دیگر مدیریت برنامه ریزی و هدف گذاری، مدیریت مالی و مدیریت رسانه و بر اساس نیازها وشرایظ زندگی کودک و نوجوان ایرانی بومی سازی شده  و طبق آخرین شیوه‌های آموزشی دنیا برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

۱.بعداز انجام مراحل استعدادیابی و آزمون‌های روانشناسی

۲. بعد از ثبت‌نام در دوره‌های مهارتی کودک و نوجوان و قبل از شرکت در کارگاه‌ها

۳. پایان هر دوره مهارتی

هر مهارت در ماه شامل ۴ جلسه‌ی ۲ ساعته است.