استعدادیابی و پیکرسنجی
پیکرسنجی
استعدادیابی شغلی
استعدادیابی ورزشی
استعدادیابی تحصیلی
دوره های مهارتی
کودک پلاس
نوجوان پلاس
والد پلاس
مهارت الف تا ی
یوگا اصلاحی
یوگا
حرکت بنیادین
مشاوره
درباره ما
درباره ما
تماس با ما
همکاری با ما
قوانین و حریم خصوصی
استعدادیابی و پیکرسنجی
پیکرسنجی
استعدادیابی شغلی
استعدادیابی ورزشی
استعدادیابی تحصیلی
دوره های مهارتی
کودک پلاس
نوجوان پلاس
والد پلاس
مهارت الف تا ی
یوگا اصلاحی
یوگا
حرکت بنیادین
مشاوره
درباره ما
درباره ما
تماس با ما
همکاری با ما
قوانین و حریم خصوصی
پرسشهای متداول
✕
وقت شما به پایان رسید
https://ati3.ir/%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d9%85%d8%ac%d8%af%d8%af-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86/
وقت شما رو به اتمام است!!!
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه
"
*
"فیلدهای ضروری را نشان می دهد
مرحله
1
از
3
0%
نام و نام خانوادگی
*
اول
آخرین
سن
*
نام مدرسه
*
تلفن
*
توجه !!!
زمان شما برای انجام این آزمون یک ساعت می باشد
شروع
جملات زیر را بادقت بخوانید و اگر در مورد شما صدق میکند یا خیر را مشخص کنید
1- ساختن چیزها به یادگیری من کمک میکند
*
بله
خیر
2- من میتوانم در مورد خیلی از چیزهایی که میدانم بنویسم
*
بله
خیر
3- زمانی که میخواهم آنچه را خوانده ام واقعا درک کنم به آرامی آن را میخوانم
*
بله
خیر
4- زمانی که تنهایی کار میکنم کار بیشتری انجام میدهم
*
بله
خیر
5- آن چه را که شنیده ام بهتر به یاد می آورم
*
بله
خیر
6- وقتی که به سوالات پاسخ میدهم پاسخ را بهتر میتوانم بنویسم تا بگویم
*
بله
خیر
7- وقتی که در ذهنم مسئله ریاضی حل میکنم , اعداد را به خودم میگویم
*
بله
خیر
8- من از شرکت در بحث های کلاس لذت میبرم
*
بله
خیر
9- مسائل ریاضی را وقتی مینویسم , بهتر از زمانی که میشنوم درک میکنم .
*
بله
خیر
10- وقتی پاسخی را مینویسم بهتر از آن است که آن را بگویم
*
بله
خیر
11- من مستقیم گفتن را بهتر از نوشتن درک میکنم
*
بله
خیر
12- من تنهایی کار کردن را دوست دارم
*
بله
خیر
13- من خواندن یک داستان را به شنیدن آن ترجیح میدهم
*
بله
خیر
14- من ترجیح میدهم که در مورد چگونگی کارکرد چیزی بگویم تا اینکه بنویسم
*
بله
خیر
15 - اگر 3 عدد را با هم جمع کنیم معمولا بدون نوشتن میتوانم جواب بدهم
*
بله
خیر
16- من کار گروهی را ترجیح میدهم
*
بله
خیر
17- من اعداد را وقتی مینویسم بهتر متوجه میشوم تا وقتی که میشنوم
*
بله
خیر
18- من چیزها را بعد از آن که آنها را مینویسم بهتر یاد میگیرم
*
بله
خیر
19- زمانی که کسی کتابی برایم میخواند بهتر یاد میگیرم تا زمانی که خودم آنرا بخوانم
*
بله
خیر
20- زمانی که تنهایی مطالعه میکنم بهتر یاد میگیرم
*
بله
خیر
21- وقتی که بین خواندن و گوش دادن حق انتخاب دارم من معمولا میخوانم
*
بله
خیر
22- من گفتن داستان را به نوشتن آن ترجیح میدهم
*
بله
خیر
23- گفتن جدول ضرب به طور مکرر به من کمک میکند آن ها را نسبت به زمانی که مینویسم بهتر به خاطر بسپارم
*
بله
خیر
24- من در یک گروه بهتر کار میکنم
*
بله
خیر
25- زمانی که یک مسئله ریاضی را مینویسم بهتر درک میکنم تا زمانی که آن را میشنوم
*
بله
خیر
26- در یک پروژه گروهی ترجیح میدهم به جای پیدا کردن اطلاعات موجود نمودار یا پوستر تهیه کنم
*
بله
خیر
27- تکالیف کتبی برای من آسانتر است
*
بله
خیر
28- من بیشتر چیزی را به یاد میآورم که تنهایی یاد بگیرم
*
بله
خیر
29- من در کلاس هایی که بیشتر اطلاعات باید خوانده شود خوب عمل میکنم
*
بله
خیر
30- من از ارائه گزارش شفاهی به کلاس لذت میبرم
*
بله
خیر
31- من از توضیحات گفتاری بهتر از توضیحات کتبی یاد میگیرم
*
بله
خیر
32- اگر مجبور به تصمیم گیری در مورد چیزی بشوم از دیگر افراد میخواهم که نظرشان را بگویند
*
بله
خیر
33- نوشتن مسائل ریاضی از شفاهی حل کردن آن آسانتر است
*
بله
خیر
34- من دوست دارم چیزها را با دستم بسازم
*
بله
خیر
35- من تمایلی به انجام تکلیف کتبی ندارم
*
بله
خیر
36 - زمانی که چیزهایی را میشنوم نسبت به زمانی که میخوانم راحت تر روی ورق میآورم
*
بله
خیر
37- من از طریق خواندن نسبت به گوش دادن بهتر یاد میگیرم
*
بله
خیر
38- گفتن درباره چیزیهایی که میدانم برای من آسانتر است
*
بله
خیر
39- اگر بتوانم تعداد مشکلات خود را به خودم بگویم که کاری کنم برای من راحت تر است
*
بله
خیر
40- اگر مشکلی را درک کنم دوست دارم به شخص دیگری کمک کنم تا او هم درک کند
*
بله
خیر
41- دیدن شماره نسبت به شنیدن آن در من حس بیشتری ایجاد میکند
*
بله
خیر
42- زمانی که درگیز ساخت یک پروژه هستم امور را بهتر درک میکنم
*
بله
خیر
43- ترجیح میدهم چیزهایی را روی کاغذ بنویسم تا آن که آنها را بگویم
*
بله
خیر
44- یاد آوری آن چه که شنیده ام از آن چه خوانده ام برای من آسانتر است
*
بله
خیر
45- یاد گیری همراه با همکلاسی ها سرگرم کننده است در حالی که مطالعه با آنها دشوار است
*
بله
خیر
پرسشهای متداول